Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Χθες πήγα θέατρο...Σιγά το πράγμα θα μου πείτε....
Δυστυχώς όμως, στην επαρχία τα πράγματα είναι λίγο περίεργα, όσο αφορά τα καλλιτεχνικά. Ενώ έχεις τόσα όμορφα πράγματα να κάνεις που δεν μπορείς στην Αθήνα, υστερεί σε κινηματογράφο και θέατρο. Λειτουργεί εδώ που είμαι μία αίθουσα, σχετικά καλή για κινηματογραφικές ταινίες, η οποία εκτελεί και καθήκοντα θεατρικής σκηνής. ¨Ετσι δεν έχουμε και πολλές επιλογές....
Πέρα από αυτό όμως, άξιοι οι άνθρωποι αυτοί που την έχουν, γιατί δίνουν την ευκαιρία και σε μας να παρακολουθούμε τις καλύτερες ταινίες(όχι όλες) και να βλέπουμε και καμιά παράσταση δυο τρεις φορές το χρόνο.
Θα μου πείτε, και στην Αθήνα πόσες φορές πήγες θέατρο στα 30 χρόνια που έζησες εκεί? Μήπως πήγαινες κάθε μέρα? ¨Οχι, φυσικά, ζήτημα να μπόρεσα να πάω καμιά 10αριά φορές όλες και όλες. Σινεμά όμως πήγαινα και 3 φορές την εβδομάδα.... Τελικά ένα πράγμα κατάλαβα....αυτό που στερείσαι σου λείπει πιο πολύ.
Έτσι, όταν έρχεται θίασος προσπαθώ να μη χάνω την ευκαιρία και να πηγαίνω.
Το έργο ήταν επιθεώρηση. Οι ηθοποιοί...οι καλύτεροι του παλιού καλού κινηματογράφου... Βουτσάς, Γιουλάκη, Κοντού....όσοι έμειναν δηλαδή....
Δεν έχω να πω πολλά για το έργο, επίκαιρο, καυστικό και με αστείρευτο χιούμορ. Όταν υπάρχουν τόσο μεγάλοι καλλιτέχνες τα λόγια είναι φτωχά. Και μόνο η παρουσία τους τα λέει όλα.

8 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΑ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου όμορφη σταυρούλα καλό είναι το θέατρο αν και προτιμώ το αρχαίο θέατρο που είναι πιο άμμεσο.
    Στην επαρχία δεν υπάρχει θεατρική παιδεία αλλά ένας απίστευτος αυνανισμός.
    Όποτε ανεβαίνω Αθήνα πάω καμία βόλτα απο κάνα θέατρο, είχα δει εδώ και καιρό μια παράσταση του Σπύρου Ππαδόπουλου με τίτλο δεν είμαι εγώ, πολύ καλός ηθοποιός.
    Αν θέλεις πέρνα απο την πλατεία(το blog μου) αν θέλεις.
    Σου αφιερώνω για τέλος ένα αγαπημένο μου κομμάτι σε remix.
    http://www.youtube.com/watch?v=ndBGGhPV5wQ

    Tο παιδί της πλατείας απο Ζάκυνθο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταυρούλα, η πιο ανθρώπινη ζωή στην επαρχία, έχει το τίμημά της, δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EMENA ΘA M ΑΡΕΖΕ ΝΑ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ

    ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει και εμένα το αρχαίο θέατρο και ευτυχώς το καλοκαίρι παίζοναται αρκετές παραστάσεις στο αρχαίο θέατρο στους Φιλίππους στην Καβάλα. Σε ευχαριστώ πολύ παιδί της πλατείας, να΄σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Σταυρούλα.
    Αυτό που λες είναι αλήθεια, όσο έχεις κάτι επειδή ξέρεις ότι οποιαδήποτε στιγμή βρίσκεται στα πόδια σου, το αναβάλλεις,τώρα όμως που δεν το έχεις πάντα σου λείπει.Δυστυχώς έτσι είμαστε οι άνθρωποι, όταν έχουμε κάτι δεν το εκτιμούμε γιατί το θεωρούμε δεδομένο, όταν το χάσουμε όμως τότε βλέπουμε την αξία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poli kala ekanes kai piges!!!eutixos pou exoume kai tous fillipous...filiaaa!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......