Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Απώλεια Μνήμης...?




Έχω πάθει blackout, δεν εξηγείται διαφορετικά αυτό που μου συμβαίνει...
Βρήκα ένα βιβλίο που το περιμένω από πέρυσι και δεν έχασα καιρό, το αγόρασα. Ξεκινάω να το διαβάζω και βλέπω ότι τουλάχιστον μέχρι τη μέση το έχω διαβάσει.... και δεν θυμάμαι που.... αφού δεν το έχω το βιβλίο.....τώρα το αγόρασα...
Ο λόγος γίνεται για το βιβλίο του Stephen King ," The Duma Key". Έψαξα όλη τη βιβλιοθήκη μου και δεν το βρήκα εκτός και αν γίνεται σε κανένα από τα προηγούμενα που πήρα καμιά αναφορά ή υπάρχει απόσπασμα σαν μικρή ιστορία... αλλά που τη διάβασα; Έχω σπάσει το κεφάλι μου....
Αλλά, μάλλον, δεν έχει και πολύ σημασία ,γιατί, από ότι βλέπω μου αρέσει και θα το ξεκοκκαλίσω, είμαι σίγουρη...έστω και έτσι....

14 σχόλια:

  1. Γεια σου Σταυρούλα! Μην ανησυχείς, το 'χω πάθει κι εγώ. Πολλά βιβλία του King έχουν ξεκινήσει σαν μικρές ιστοριούλες που έχει δημοσιεύσει σε συλλογές, μπορεί να το πέτυχες εκεί. Όπως και να 'χει, καλή ανάγνωση! Το 'χουμε ξαναπεί, ο Stephen είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιχάλη,
    μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει, πάντως η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά καλό από την αρχή που ξεκινάει....
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταυρούλα μου δεν το έχω διαβάσει, το βάζω στη λίστα για αγορά και ανάγνωση.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντεζαβού με βιβλίο πρώτη φορά ακούω. Βέβαια με τον Κινγκ αλλάζει το πράγμα. Ή κάπου αλλού το 'χε δημοσιεύσει και από εκεί το θυμάσαι ή απλώς επαναλαμβάνεται, πράγμα που συνηθίζει τα τελευταία χρόνια. Για το είδος θα σου συνιστουσα Μάστερτον. Θεός ο τύπος!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Skroutzako,
    αν σου αρέσουν τα θρίλερ, αυτός είναι ο μαίτρ του είδους! Καλό βράδυ και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pink floyd,
    ελπίζω να σου αρέσει, εμένα ο King είναι ούτως ή άλλως αγαπημένος! Καλά να περνάς!

    koptoraptou,
    ντεζαβού δεν είναι το ξέρω, απλά πολλές φορές εκδίδονται βιβλία με ιστοριούλες σαν αυτοτελή επεισόδια. Κάτι τέτοιο έγινε. Πάντως θα τον έχω υπόψιν μου τον Μάστερτον, να είσαι σίγουρη. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ' αρέσει πολύ ο Stephen King, μπήκα στον πειρασμό να διαβάσω την υπόθεση από την εικόνα του οπισθόφυλλου του βιβλίου που έχεις βάλει.Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται, αν δεν έχει γίνει ακόμα ταινία(που μάλλον δεν έχει γίνει γιατί έχω δει σχεδόν όλες τις ταινίες του), πιστεύω ότι θα είναι πολύ ωραίο και ατμοσφαιρικό θρίλερ.

    Καλό βράδυ...και έχεις πρόσκληση σε μπλογκοπαίχνιδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιστεύεις πως έχεις διαβάσει την ίδια ιστορία,μα ο άνθρωπος έχει μεγάλη φαντασία !
    Το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει.Στα υπ'όψιν !
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λύκαινα,
    από την ιστοριούλα που ήδη διάβασα μου άρεσε, απλά δεν ήξερα ότι ήταν αυτό το συγκεκριμένο,μέχρι στιγμής μου κρατά το ενδιαφέρον να συνεχίσω να το διαβάζω. Το βλέπω σε κανά δυό μέρες να το τελειώνω αν και είναι πάνω από 700 σελίδες...
    Αγρυπνία έχει σήμερα....
    Μπλογκοπαίχνιδο? Που που???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκόρπιες Σκέψεις,
    σίγουρα διάβασα απόσπασμα, γιατί είναι στη μνήμη μου αποσπάσματα από τους διαλόγους που έχει στην αρχή. Όχι όλο, γιατί το ψάχνω από πέρυσι και δεν είχε έρθει ακόμα στην Ελλάδα.
    Καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω θα σου δωσω μια παρατραβηγμενη εξηγηση αν και δεν τα πιστευω αυτα αλλα μου εχει τυχη να παω σε μερος που δεν ξαναπηγα και το γνωριζα λες και ηταν το σπιτι μου.Ρωτω εγω τωρα μηπως το διαβασες στην προηγουμενη ζωη σου;το ξερω ειναι πολυ τραβηγμενο,Αλλα λεω μηπως;περιμενω απαντηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Σταυρούλα..

    μην ανησυχείς..

    το καλύτερο είναι να μην έχεις μνήμη, όπως εγώ..
    όλα σου φαίνονται καινούρια..

    γιά πέρνα απο το μπλόγκ μου..

    έχεις νέα καθήκοντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριε Θανάση,
    θα ήταν υπέροχο να ζούσαμε πολλές ζωές, αλλά δεν πιστεύω σε κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι η κάθε ζωή είναι μοναδική και πρέπει να τη ζούμε όσο καλύτερα μπορούμε. Πάντως υπάρχει εξήγηση και δυστυχώς είναι απόλυτα πεζή. Την καλησπέρα μου!

    Ευρύνοε,
    μάλιστα η λύκαινα τουρισμού... εσύ μνήμης.... ευχαριστώ παιδιά!!!! Ειδικά αυτό το δικό σου μου άνοιξε την όρεξη να θυμηθώ τι έκανα στην προηγούμενη ζωή μου, που λέει και ο κύριος Θανάσης.... Καλησπέρα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......