Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ένα όμορφο βραβείο!!!!

Είχα πολύ καιρό να πάρω ένα τέτοιο όμορφο δωράκι! Η γλυκιά μου, η
μου το χάρισε και την ευχαριστώ πάρα πολύ! Οι κανόνες είναι οι γνωστοί. Το δίνεις σε δέκα φίλους και αυτοί σε άλλους δέκα κ.ο.κ.
Αλλά βρε παιδιά...... εγώ δεν μπορώ να διαλέξω μόνο δέκα.... τι να κάνω; 
Θα το δώσω σε όλους ανεξαιρέτως. Επομένως, όποιος μπαίνει και βλέπει την ανάρτηση, να το πάρει. Με όλη μου την αγάπη και την εκτίμηση, για όσα μου δώσατε μέχρι τώρα και στις χαρές μου και στις λύπες μου!!!!

7 σχόλια:

  1. Την καλύτερη δουλειά έκανες και το χαρίζεις σ'ολους είναι μια διαδικασία που με χαλάει όταν μου δίνουν βραβείο.

    Πάντα βραβεία και συγχαρητήρια να παίρνεις και στη έξω ζωή σου!

    Φιλιά βροχερά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Zoyzoy,
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Να είσαι και εσύ πάντα καλά!!!! Ανταποδίδω τις ευχές!!!
    Φιλιά πολλά!!!! Και εδώ στη Δράμα βρέχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλη,
    σε ευχαριστώ πολύ!!!! Το βραβείο ανήκει και σε σένα!!!! Μπορείς να το χαρίσεις με τη σειρά σου σε όποιους θες!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bravo gia to vraveio!!!!!!!! poli kali sou evdomada geitonissa!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Leviathan,
    σε ευχαριστώ!!! Το χαρίζω και σε σένα!!!!! Δώσ' το με τη σειρά σου όπους θες!!!! Φιλιά γείτονα και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζάκια,
    όμορφρα τα τζάκια που κάνετε! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......