Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ(να διευκρινήσω ότι δεν αναφέρομαι σε σας, αλλά σε κάποιους από τον περίγυρό μου)

.... τι μπορεί να είναι τώρα αυτό μόνο εξ’ ακοής το ξέρω. Δεν μπορώ να διαχειριστώ το θυμό μου, αλλά ούτε και το θέλω πραγματικά. Το ξέρω ότι μπορεί πολλές φορές να χάνω το δίκιο μου, να γίνομαι κακιά και ξεροκέφαλη, αλλά δεν μπορώ να είμαι νηφάλια όταν τα πράγματα είναι έτσι, ενώ, πρέπει να είναι αλλιώς. 
Δεν κατάλαβα δηλαδή;;;;; Όλο τον χρόνο με σνομπάρουν, δεν μου μιλούν, είναι οι δήθεν από πάνω και όταν έχουν την ανάγκη μου τρέχουν πίσω μου και με παρακαλάνε;;;...... Έεεεε όχι!!!!!! Δεν με γουστάρετε εσείς μια, δεν σας γουστάρω εγώ εκτατό!!!!!! Τι έρχεστε και ζητάτε το ένα και το άλλο;;;;;;; 
Φυσικά και θα θυμώσω!!!! Να φύγετε!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να πάτε αλλού, ρε!!!!! Να πάτε, εκεί που πάτε τόσο καιρό, γ.....μημένα ανθρωπάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Άι στο διάτανο πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Αμερικλάνος,
    τι να μη χαλιέμαι;;;;; Έγιναν τα νεύρα μου τέλια πάλι. Έχουν ένα χρόνο να πατήσουν το πόδι τους εδώ και μόλις με χρειάστηκαν εμφανίστηκαν, κατάλαβες;;;;;;;
    Για χάρη σου όμως θα χαλαρώσω και θα βάλω ένα ποτάκι να πιω. Να κεράσω κι εσένα ένα;;;;;
    Φιλιά από Ελλάδα!!!!!!! Να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......