Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Follow my blog with Bloglovin

4 σχόλια:

  1. Έστω και καθυστερημένα, απολαμβάνω τις φωτό σου.
    Το κέφι των στιγμών να σε ακολουθεί !
    Όσο πιο πολύ γίνεται !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gip,
      η αλήθεια είναι ότι το παλεύω και το παλεύω πολύ......
      Να είσαι καλά!!!!! Σε ευχαριστώ!!!! Εύχομαι τα καλύτερα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι κάνεις κοπέλα μου!
    Τι έγινε με τον διαγωνισμό?
    Ελπίζω να έχεις διακριθεί και να μας το κρατάς για έκπληξη!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. zoyzoy,
      τι να κάνω κοριτσάκι;;;; Καλά είμαι σε γενικές γραμμές, απλά με τράβηξε και μένα η μπάλα των καιρών....... Το παλεύω όμως....
      Στον διαγωνισμό δεν διακρίθηκα, αλλά δεν απογοητεύομαι! Το σπουδαίο είναι ότι πέρασε τουλάχιστον και εγκρίθηκε για να διαγωνιστεί ανάμεσα σε περίπου 1500 διηγήματα. Εξάλλου εγώ γράφω γιατί μου αρέσει και φυσικά έχω εσάς που με ενθαρρύνεται και με βοηθάτε να γίνω καλύτερη!!!! Αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα!!!!!
      Φιλιά πολλά πολλά από την Δράμα!!!!!

      Διαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......