Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Απελευθέρωση.

Κάθε φορά που με παίρνεις τηλέφωνο και βλέπω το νούμερό σου αναρτημένο στην οθόνη, σε μισώ ακόμα περισσότερο. Ναι σε μισώ, γιατί δεν με αφήνεις ήσυχη. 
Βρήκα τον τρόπο να απαγκιστρωθώ από πάνω σου και σου κακοφάνηκε. Δεν σου άρεσε που θέλησα να ζήσω ελεύθερη ούτε που θέλησα να έχω δική μου βούληση για ότι με αφορούσε. Ήθελες σε μένα επάνω να δείξεις πόσο άντρας είσαι. Να είσαι το κέντρο του κόσμου μου και εγώ η ηλίθια, για κάμποσο καιρό, αυτό πίστευα.
Δεν είχα μάτια για κανένα άλλο άνθρωπο, ακόμα ακόμα ούτε και για τους δικούς μου. Φρόντισες να με κλειδώσεις συναισθηματικά και να νομίζω ότι μόνο εσύ θέλεις το καλό μου. Άβουλη με ήθελες και το ’χες καταφέρει, αλλά δεν ήσουν σίγουρος για πόσο καιρό θα άντεχα. Για καλή σου τύχη άντεξα, ως τώρα......
Γιατί Τώρα ξύπνησα από το λήθαργο. Η ζωή ανήκει μόνο σε μένα και δεν έχεις πια κανένα δικαίωμα επάνω μου. Θα αλλάξω πάλι νούμερο στο κινητό και για αρκετό καιρό θα με αφήσεις ήσυχη, μέχρι να με ξαναεντοπίσεις, αλλά δεν με νοιάζει πια, γιατί δεν σε φοβάμαι. Έπαψα να το κάνω και ξέρεις τι συνειδητοποίησα; Ότι είσαι ένα τίποτα. Ένα τίποτα με υπέρμετρο εγωισμό, που δεν τολμά να τα βάλει με κάποιον όμοιό του, αλλά με κάποιον πιο αδύναμο.
Και το πιο ωραίο το ξέρεις; Είμαι δυνατή και δεν μπορείς πια να τα βάλεις μαζί μου..... λυπάμαι!!!!!! 




Υ.Γ. Χθες το μεσημέρι είχε το «Σοκολά» και η ιδέα ήρθε από εκείνη την ηρωίδα, που ο άντρας της είχε το καφενείο του χωριού και την καταπίεζε. Αυτό που μου έμεινε σε αυτή τη σκηνή ήταν, που η συγκεκριμένη γυναίκα είπε για αυτόν τον άντρα, ότι θα μπορούσε να γίνει και κυρίαρχος του κόσμου αν ήθελε, ενώ κάτι τέτοιο στην ουσία, δεν ίσχυε. Αυτή τον φοβόταν, γιατί εκείνος έτσι ήθελε........

21 σχόλια:

  1. Μπορεί ο αγώνας να ήταν άνισος
    αλλά η απελευθέρωση δική σου επιλογή!
    Και τότε γίνονται τα θαύματα όταν δεν τα περιμένεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαγιά Αντιγόνη,
    η δύναμη της ψυχής του ανθρώπου είναι πολύ μεγάλη. Όταν το καταλάβουμε αυτό τότε νομίζω ότι θαύμα δεν αργεί να γίνει....
    Την καλησπέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλει μεγάλη δύναμη για ν'απελευθερωθείς απ'τα δεσμά σου!Πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε την δύναμή μας και μένουμε έρμαια του δυνάστη μας!

    Καλή μέρα να'χεις με φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. zoyzoy,
    πολλά τα παραδείγματα, δυστυχώς......
    Την καλησπέρα μου!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ,ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΣΟΝ ΛΥΤΡΩΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aoratos,
    συμφωνώ με αυτό που λες! Έτσι ακριβώς είναι!!!
    Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλαγή σελίδας με δύναμη και αισιοδοξία...τι καλύτερο....
    Ζήτω η απελευθέρωση!!!!
    Την καλησπέρα μου αγαπητή φίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανταίε,
    δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να αποδεσμεύεσε από δεσμά, κάθε είδους δεσμά. Και εκείνη την ημέρα που το κάνεις σίγουρα τη θυμάσε πάντα.....
    Καλησπέρες!!!!! Φιλιά από τη βροχερή Δράμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα! Σήμερα η γυναίκα όντας οικονομικά ανεξαρτητη έχει τα φόντα να απεξαρτηθεί πολύ εύκολα και συναισθηματικά, όταν οι περιστα΄σεις το απαιτούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tyler,
    δυστυχώς δεν είναι όλες και δεν είναι παντού.....
    Δεν βλέπεις τι γίνεται στην Υεμένη; και όχι μόνο.....
    Φιλιά και καλησπέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ πολύ γυναικείο Σταυρούλα μου............το διαβάζω στην εκπομπή απόψε εδω
    http://www.ustream.tv/channel/katw-apo-to-kioski
    φιλια σκαστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nana μου,
    σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις και ανταποδίδω τα φιλιά!!!!! Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το Υ.Γ. μπόρεσα να εκπνεύσω...

    Η αιώνια ιστορία πάλης και ισορροπίας, δύναμης και αδυναμίας... και το νερό να σκίζει πάντα τον βράχο... με την υπομονή της επιμονής...

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι δυνατή και δεν μπορείς πια να τα βάλεις μαζί μου..... λυπάμαι!!!!!

    Αυτό κρατώ και σε καλησπερίζω!!!

    Πάντα δυνατή και πάντα ελεύθερη!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οδοιπόρε,
    για αυτό το λόγο το υ.γ., για να αποφύγω τυχόν παρεξηγήσεις!
    Αυτό ήθελα να δώσω, ότι όταν παλεύεις βγαίνεις δυνατός!
    Την καλησπέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. forever,
    thank you very much for supporting me!!!!! I really appreciate it!!!! Have a nice day!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Milch,
    καλώς τον!!!! Εύχομαι να είσαι καλά!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (Cou)Coula,
    να είσαι καλά!!!! Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Skroutzako,
    καλή εβδομάδα και από μένα, να είσαι καλά!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......