Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Αγανάκτησα!

Διαβάζω από το πρωί μέσα στα blogs, διάφορα, όπως κάθε φορά, αλλά σήμερα ή εγώ δεν είμαι καλά ή όντως έχουμε ξεφύγει τελείως. Θα μου πείτε, τώρα το κατάλαβες; Όχι. Χρόνια τώρα, συμβαίνουν πράγματα, που τα δεχόμαστε και δεν μιλάμε καθόλου. Δεν μας νοιάζει, κουραστήκαμε ή η αδιαφορία είναι καλύτερη από το να νοιαζόμαστε; 
Αυτό που πραγματικά με ενόχλησε είναι που είμαστε παθητικοί αποδέκτες των γεγονότων. Δεν κάνουμε τίποτα. Έχουμε σταυρώσει τα χέρια και ασχολούμαστε με όλα τα άσχετα πράγματα. Μας πήραν τα σώβρακα και εμείς πλέουμε σε πελάγη ευτυχίας που είμαστε ξεβράκωτοι....... Θα μου πείτε πως καλά είναι, γιατί παίρνει ο απαυτός μας αέρα, αλλά έρχεται χειμώνας και εύχομαι να μην είναι πολύ βαρύς, γιατί την κάτσαμε τη βάρκα. Δεν βγάζω τον εαυτό μου απ’ έξω και εγώ δεν αντιστάθηκα και εγώ αδιαφόρησα, αλλά εμένα άρχισε όλο αυτό και με πνίγει. Νιώθω τη θηλειά στο λαιμό να σφίγγει και τον αέρα να μην φτάνει στα πνευμόνια μου. 
Δεν νιώθω ελεύθερη, να αναπνεύσω, να μιλήσω, ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ!!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΡΕ!!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΣΚΑΡΤΟΙ, ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΜΑΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ!!!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ;;;;;;;

20 σχόλια:

  1. TOYS ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΡΙΖΕΤΑΙ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΤΣΑ.................ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκεί θέλω να καταλήξω..... Τέλος!!!! Να μην ψηφίσουμε κανέναν από αυτούς που ψηφίζαμε τόσα χρόνια τώρα, ούτε τους δήθεν ψευτοανεξάρτητους!!!!! Γίνεται να βρεθούν άνθρωποι άξιοι που να υπηρετούν αυτό τον τόπο και όχι τις τσέπες τους και τους δικούς τους ανθρώπους; Εσείς έχετε να προτείνετε κάποιον; Καλημέρα σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΑ ΔΕΙΝΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ,ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΛΠ.ΟΤΙ ΕΘΝΙΚΟ ΥΠΗΡΧΕ ΚΟΙΤΤΑΞΑΝ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ,ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΓΕΝΝΕΕΣ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑΤΟΥΣ,ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ, ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΑ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΚΩ,ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ ΒΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΒΑΛΑ ,ΘΑΣΟΣ,ΔΡΑΜΑ,ΣΕΡΡΕΣ ΚΛΠ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΝ .ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΧΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΕΣ,ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ,ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΙ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΥΣΙΑΣΤΗΜΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aoratos,
    για αυτά ακριβώς μιλάω και εγώ!!! Για τον Έλληνα που δουλεύει σκλάβος στην Ελλάδα για 500 ευρώ και πρέπει να πληρώνει και φόρους για τα λεφτά που έφαγαν άλλοι, χωρίς να του ανήκει τίποτα γιατί όλα ξεπουλήθηκαν, ακόμα και οι συνειδήσεις!!!!
    Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποχή Σταυρούλα μου και αδιαφορία σε όλο αυτό το εκλογικό πανηγύρι αλλά φοβάμαι ότι θα υπάρξουν πολλά κοματόσκυλα που θα δράσουν εις βάρος μου και πάλι εγώ θα πληρώσω τη νύφη ενώ εκείνοι θα καρπωθούν τα καλά των εκλεγμένων!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε καλά τα λες. Τους στηρίζετε τους ψηφίζετε και ΣΑΣ δίνουν δουλίτσα.Προσωπικά δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από μικρό παιδί ΧΩΡΙΣ ΚΟΝΕ ΧΩΡΙΣ ΒΙΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΤΟ απλώς χτυπώντας πόρτες, δεν τους ψήφισα ΠΟΤΕ και ΠΟΤΕ δεν τους χτύπησα την πόρτα για δουλειά.Τί χρωστάω ΕΓΩ λοιπόν να πληρώνω τα σπασμένα επειδή εσεις ΤΟΥΣ ψηφίσατε και αυτοί ΣΑΣ έδωσαν δουλειά; Βολεύει να τα ρίχνουμε σε όλους για να καλύψουμε τα δικά μας και να φαίνεται ότι το φαινόμενο είναι γενικό, αλλά δεν είναι.Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 1 εκ. όχι 10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με την Μάγισσα Κίρκη που μακάρι να μπορούσε να κάνει κανένα ξόρκι και να τους ξυπνήσει όλους σ'αυτές τις εκλογές!!! Προσωπικά είμαι λίγα χρόνια στην αγορά εργασίας αλλά δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα (να τονίσω..ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΣΜΑ)και με θεωρώ τυχερή γιατί δουλεύω επάνω στο αντικείμενο που έχω σπουδάσει και ευτυχώς ξέφυγα από την λογική των γονιών μας.."να βρείς μια καλή δουλίτσα στο δημόσιο και να τακτοποιηθείς"..δυστυχώς όμως βλέπω καθημερινά νέα παιδιά να πέφτουν σ'αυτήν την παγίδα όπου μπορεί όταν είναι έξω από το χορό να τα κατακρίνουν κάνουν όμως τα πάντα για να βολευτούν μέσω γνωστών και φίλων σ'αυτή τη νωθρή ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΔΗΛΟΣΙΟΥ...που βαδίζουμε ρε παιδιά? ξέρω ότι δεν πρόκειτε να πάρω ποτέ σύνταξη και όμως πληρώνω κανονικά τις εισφορές μου για..ΠΟΙΟΝ? μήπως και αυτοί που προλαβαίνουν να πάρουν σύνταξη θα πάρουν αυτά που τους αντιστοιχούν? έχω την μητέρα μου με 32 χρόνια προϋπηρεσία και εκεί που περίμενε να βγεί στη σύνταξη σε 4 χρόνια τώρα γίνανε 8!!!αν πληρώνω για τη σύνταξη της μάνας μου και της κάθε μάνας εργαζόμενης καλώς..δυστυχώς όμως πληρώνω για να φουσκώνουν κάποια γλοιώδης πολιτικοί τις τσέπες τους!!! ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ..ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..για να δούμε ποιανού ο κ.... θα πονέσει..ο δικός μου πάντως ΌΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο δικιο εχεις Σταυρουλα...αλλωστε δεν εισαι η μονη αγανακτισμενη..και δεν εισαι μειοψηφια αλλα πλειοψηφια...και το μονο που μας μενει ειναι η αποχη..
    Η προτροπη σου προτροπη μου λοιπον...
    Οχι λευκο η ακυρο...οχι σε μικρα κομματα απο αντιδραση....αλλα ΑΠΟΧΗ...!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Zoyzoy,
    τελικά η θηλειά είναι στο λαιμό μας και δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε μπρος ούτε πίσω. Εγώ ψηφίζω στην Αθήνα, δεν πήγα στις βουλευτικές, δεν θα κατέβω στις δημοτικές και έχω σκοπό να μην ξαναψηφίσω, γιατί δεν πάει άλλο....
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάγισσα Κίρκη,
    και εγώ στον ιδιωτικό τομέα δουλεύω, πάντα με αφεντικό πάνω από το κεφάλι μου, προυστάμενο και πολλούς πολλούς ρουφιάνους, που καρφώνουν μαχαίρια πισώπλατα. Δεν ζήτησα τη βοήθεια κανενός και δεν πήρα ποτέ χρήματα από κανένα, ούτε γλώσσα τεράστια έχω για να γλύφω κατουρημένες ποδιές. Πως βγαίνουν αυτοί θέλεις να μάθεις; Εδώ στην επαρχία που ήρθα, τα κομματόσκυλα παίρνουν λεφτά από τους υποψήφιους και τα δίνουν σε αυτούς που έχουν ανάγκη και κόψιμο, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και μαζεύουν ψήφους. Έτσι βγαίνουν όλοι αυτοί. Όχι επειδή δεν τους ψηφίζεις εσύ και εγώ, αλλά γιατί τους ψηφίζουν κάτι τέτοια ανθρωπάκια. Αυτό μου λες πως θα σταματήσει, γιατί εγώ δεν έχω ιδέα!!!!
    Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. utopia,
    και βλέπω τα πράγματα να γίνονται χειρότερα! Έχεις απόλυτο δίκιο. Διάβασε εάν θέλεις την απάντηση που έδωσα στην Κίρκη και θα καταλάβεις πως λειτουργεί το σύστημα. Δεν το πίστευα όταν ήμουν στην Αθήνα που το άκουγα, αλλά εδώ στην επαρχία, τα πράγματα είναι προδιαγεγραμμένα, όποιος δώσει τα πιο πολλά λεφτά, αυτός θα βγει. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Πάντως είναι η τρίτη ή τέταρτη φορά στη σειρά που αρνούμαι να ψηφίσω και δεν θα το κάνω!!!!!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!! Και καλή σταδιοδρομία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. akantoy,
    δεν θα κατέβω στην Αθήνα να ψηφίσω και δεν είναι η πρώτη φορά! Αποφάσισα ότι δεν αξίζει, γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας άξιος να κυβερνήσει αυτό τον τόπο, αλλά και εμείς τελικά όσο υπάρχουν αυτοί που τα παίρνουν θα κυβερνιώμαστε από εγωιστές και παρτάκηδες!!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα βγουν οι Ιταλοί και θα ζητήσουν πίσω τα επτάνησα, (μετά δηλαδή θα γίνω Ιταλίδα;;;), θα έρθει ο Καντάφι και θα ζητήσει τη Κρήτη!!!! Όλοι κάτι ζητούν. Η αποχή δεν νομίζω ότι είναι ο σωστος τρόπος. Έχω κι εγώ την απορία γιατί δεν έχουμε ξεσηκωθεί ακόμα. Μήπως μας ριχνουν τιποτε στο νερό ή μας ψεκάζουν; Μα τόση αδράνεια πια;; Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χμ!!
    Κατανοητή η αγανάκτηση ,αλλά θα σε στεναχωρήσω
    Σταυρούλα μου.
    Το παιχνίδι είναι χαμένο!!!!
    Κι εξηγούμαι...
    α-Ψηφίζουμε και πάμε από το κακό στο χειρότερο!
    (Και μην ακούσω για μικρά κόμματα οκ;;;
    Μινιατούρες των μεγάλων είναι που ακόμα δεν πήραν
    εξουσία!!)
    β-Δεν ψηφίζουμε κανέναν και καθόμαστε σπίτι μας.
    Αυτοί θα βρουν τρόπο να κάνουν αυτό που θέλουν και θα κλαίμε μετά μοιρολατρικά!!
    (Και το λέει αυτό κάποιος που ποτέ δεν έχει ψηφίσει κανέναν!!)
    Το μόνο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε ,και που τελικά μου φαίνεται και πιο πιθανό,για να αλλάξουν τα πράγματα ,είναι η βοήθεια εξ ουρανού!!!αχαχαχααχα
    Καλή εβδομάδα φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφία,
    το ότι μας ψεκάζουν είναι το μόνο σίγουρο. Σίγουρο δεν είναι με τι τελικά το κάνουν. Πάντως πάμε από το κακό στο χειρότερο!!!!
    Να είσαι καλά!! Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανταίε,
    το ξέρω, αλλά υπάρχουν στιγμές που πνίγομαι. Πρέπει να έρθεται εδώ να δείτε τι παιχνίδι γίνεται..... Οι περισσότεροι περιμένουν ποιος θα δώσει τα πιο πολλά..... Αυτό εννοώ όταν λέω ότι πουλήθηκαν και συνειδήσεις. Δεν τους νοιάζει τίποτα, αρκεί να τα αρπάξουν.... Εξαθλιωμένα ανθρωπάκια που για λίγο θα φάνε και μετά θα ξαναπεινάσουν.....
    Καλή εβδομάδα και ο Θεός να βάλει το Χέρι Του, που ούτε αυτό είμαι σίγουρη ότι θα μας σώσει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. η πολύ τιβί μας έχει κάνει τελείως παθητικούς, είναι επιστημονικά η πιο ιδανική χειραγώγηση, επιπλέον δεν έχουμε καν κάποιο πολιτικό όραμα και κουλτούρα σαν λαός, είμαστε σκορπιοχώρι και ατομιστές. Λαοί με παράδοση στην κοινωνική αντίσταση και συλλογικότητα, όπως η Γαλλία κάνουν τη διαφορά. 4.000.000 βγήκαν στους δρόμους του Παρισιού, ενώ εδώ αν είμαστε 300 λέμε ότι δωσαμε ισχυρό χαστούκι στην κυβέρνηση! Αλλά για ποδόσφαιρο και μακεδονικά συλλαλητήρια γεμίζουμε δρόμους με χιλιαδες και εκατομύρια. Αξιοι της τύχης μας και της εθνικής μιζέριας μας είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. distixos ola pane pros to xeirotero...kala kaneis kai ta les geitonissa...eleos kai mautes tis ekloges pou erxodai..kali evdomada!! filiaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Blackened,
    έτσι έτσι!!!! Στα πανηγύρια πρώτοι......σε όλα τα άλλα ούτε καν τελευταίοι.....
    Την καλησπέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Leviathan,
    δεν αντέχω άλλο, μπούχτησα!!!! Εδώ να δεις τι γίνεται.....
    Καλησπέρες και φιλιά γείτονα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......