Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;




14 σχόλια:

  1. Τα συνηθισμένα ψεκάσματα..

    τίποτε ανησυχητικό..
    χαχαχα

    μα μύγες είμαστε ή άνθρωποι τέλος πάντων;

    καλησπέρα Σταυρούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάτα,
    τι κάνεις; Πως πάει εκεί στη Γερμανία; Όλα καλά; Εδώ γλυκιά μου μας ψεκάζουν..... Με βάριο και άλλα στοιχεία, γιατί είμαστε πειραματόζωα.... Μη δίνεις σημασία.... κατά τα άλλα, όχι, δεν είναι ΑΤΙΑ, ευτυχώς!!!!
    Την καλησπέρα μου!!! Φιλιά από Ελλάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευρύνοε,
    όσο αντέχουμε, μάλλον, τόσο απογοητεύονται.......
    Πάντως, ο καρκίνος, εδώ στη Βόρεια Ελλάδα θερίζει........
    Αυτά τα βλέπω πολλές φορές την εβδομάδα να πετάνε. Λένε ότι είναι της γραμμής, αλλά δεν το πιστεύω, γιατί της γραμμής πετάνε πολύ πολύ ψηλότερα και δεν κάνουν χιαστές, αλλά περνάνε σχεδόν παράλληλα το ένα με το άλλο.
    Τι να πω; Άντε τώρα να βγάλεις άκρη, σιγή ιχθύος..... και καλά δεν ξέρουν.....
    Την καλησπέρα μου!!!
    Έχει μια έκθεση στο MEC της Παιανίας και λέμε με τον συμβίο μου να κατέβουμε να την δούμε, γιατί έχει πράγματα που τον ενδιαφέρουν. Είδωμεν..... αν είναι ίσως προλαβαίναμε να πιούμε αυτό τον καφέ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βέβαια Σταυρούλα να έρθετε :)

    πάντως για το θέμα των ψεκασμών, έχουν γίνει επερωτήσεις στην Βουλή των Ελλήνων και δέν δόθηκε καμία εξήγηση-απάντηση..
    και δέν ρώτησε κάποιος τυχαίος..
    βουλευτές ψηφισμένοι απο τον κόσμο..

    οι πληροφορίες μου, λένε οτι υπάρχει ομερτά για το θέμα και είναι απολύτως αληθινό..
    μακάρι να αντέξουμε..

    χαιρετώ σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευρύνοε,
    έχω διαβάσει και εγώ σχετικά με το θέμα. Αναλώσιμοι είμαστε και δεν έχουμε και επιλογή.... άστα να πάνε..... ότι προλάβουμε να χαρούμε....
    που ούτε και αυτό μας αφήνουν να κάνουμε!!!
    Καλό βράδυ σε σένα και το Σαββινάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τόσο εντυπωσιακό αλλά και τόσο τραγικό!!!!!!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα όταν τα έβλεπα μου θύμιζαν πεντάγραμμο... πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σύνηθες ψέκασμα, σαν την αντιβίωση, πρωι μεσημερι και βράδυ!

    Αντι- βιωση!

    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. next_day,
    δεν θα είχα πρόβλημα τα πειράματά τους να τα έκαναν εκεί που δεν υπάρχει ζωή..... Εμείς τι φταίμε μου λες; Άφησαν τις μαϊμούδες από πειραματόζωα και άρχισαν με μας....
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρουντιγκερ,
    ο πεντάγραμμος, όμως, είναι για να γράφεις μουσική. Η μουσική είναι τέχνη, αυτό είναι σκέτη καταστροφή..... Άκρως αντίθετο....
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Cou (Coula),
    στην αρχή γέλασα με το λογοπαίγνιο, αλλά μόλις συνειδητοποίησα τι εννοείς..... με έπιασε τρόμος!!!
    Και, εντάξει, πες ότι, τέλος η ζωή στη γη, ποιο το όφελος από όλα αυτά; Δεν καταλαβαίνω...... δεν είμαστε κατσαρίδες να προσαρμόζουμε γονίδια, τι θέλουν επιτέλους;
    Καλησπέρες και καλή εβδομάδα!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλιά γείτονα, από τη Δράμα που δεν λέει να σταματήσει να βρέχει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......