Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ψάχνοντας στο σκοτάδι.

Ο Βασίλης Γρηγορίου ήταν ένας άντρας, που είχε ήδη πατήσει τα σαράντα.  Δεν ήταν ιδιαίτερα ψηλός, φρόντιζε, όμως, να κρατά το σώμα του σε καλή φυσική κατάσταση. Τα καστανά μαλλιά του είχαν αρχίσει να γκριζάρουν στους κροτάφους, αλλά αυτό του έδινε ένα πιο σοφιστικέ ύφος. Γύρω από τα μεγάλα μαύρα του μάτια, υπήρχαν μερικές ρυτίδες, αλλά αυτές τις είχε πάντα, επειδή χαμογελούσε συχνά. Δεν είχε πρόβλημα που μεγάλωνε. Του άρεσε η εναλλαγή των χρόνων και τα σημάδια που άφηναν. 
«Γίνεσαι σοφότερος, μεγαλώνοντας!», συνήθιζε να λέει. 
Με τη γυναίκα του,  είχαν μεγαλώσει μαζί. Παντρεμένοι -είχε ξεχάσει από πότε- η αγάπη τους ήταν βαθιά και δυνατή. Δεν μπόρεσαν να κάνουν παιδιά, αλλά δεν απογοητεύονταν. Είχαν βαθιά πίστη στο Θεό και έλπιζαν οι προσπάθειες που έκαναν, κάποτε θα ευοδώνονταν. Η Ευρυδίκη ήταν συνομήλική του, καστανή, με κανονικό ύψος κι ένα πρόσωπο, γεμάτο γλύκα και καλοσύνη. Οι δύο τους, έκαναν ένα όμορφο ζευγάρι, με ένα καλό γάμο, που ζήλευαν, καλοπροαίρετα, όλοι στο χωριό. 
 Μαζί έστησαν την μικρή τους επιχείρηση, πριν μερικά χρόνια, με πολύ κόπο. Ένα μικρό ξενώνα που μπορούσε να φιλοξενήσει μέχρι και τέσσερις οικογένειες. Τα καλοκαίρια ήταν γεμάτοι και το χειμώνα πάντα βρίσκονταν κάποιος περιπλανώμενος να γεμίσει ένα από τα άδεια δωμάτια. Δεν ήταν τα εισοδήματά τους μεγάλα, αλλά, μην έχοντας άλλες υποχρεώσεις, ήταν αρκετά για να ζουν μια ήσυχη κι ευτυχισμένη ζωή. Όλα αυτά, ως τον περασμένο Φεβρουάριο.
Η κράτηση για το δωμάτιο, είχε γίνει μια εβδομάδα νωρίτερα. Ο άνθρωπος που την έκανε δεν άφησε πολλά στοιχεία, παρά μόνο το όνομά του. Ευδόκιμος Σεραφείμ. Συνήθως, ζήταγαν λίγα περισσότερα, για να είναι κατοχυρωμένοι, όπως μια διεύθυνση ή έστω ένα τηλέφωνο, αλλά ο τύπος ήταν κατηγορηματικός. Περισσότερα στοιχεία, όταν θα ανέβαινε στο χωριό. Στην αρχή τους φάνηκε παράξενο, αλλά είχαν συναναστραφεί αρκετές φορές με περίεργους πελάτες και δεν έδωσαν συνέχεια. Εξάλλου ήταν εκτός σεζόν. Ένας πελάτης μέσα στο καταχείμωνο ήταν πάντα ευπρόσδεκτος. 
Η Ευρυδίκη ετοίμασε το δωμάτιο. Έστρωσε τα σεντόνια, έβαλε τα μαξιλάρια και το μεγάλο πάπλωμα, που ήταν φτιαγμένο από μαλλί, ξεσκόνισε, σκούπισε, σφουγγάρισε, καθάρισε το μεγάλο παράθυρο που έβλεπε στην χιονισμένη πλευρά του βουνού και έστειλε τον Βασίλη να της φέρει τα ξύλα για το τζάκι. Ο χώρος είχε κεντρική θέρμανση, αλλά το τζάκι πρόσθετε γοητεία. Πολλοί ήταν αυτοί που το χρησιμοποιούσαν για να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα.  Μόλις τέλειωσε, βγήκε, έκλεισε την πόρτα και κλείδωσε.
Το βράδυ εκείνο έκαναν ότι συνήθιζαν να κάνουν τα τελευταία χρόνια. Άναψαν το μεγάλο τζάκι, εκείνος κάθισε στο γραφείο του για να ασχοληθεί με τα λογιστικά της επιχείρησης κι εκείνη πήρε το αγαπημένο της βιβλίο, κάθισε στον καναπέ, έβαλε τα πόδια της επάνω, τράβηξε την κουβέρτα, τα σκέπασε κι αφοσιώθηκε στην ιστορία. Κανείς από τους δύο δεν κατάλαβε ότι έξω άρχισε να μαίνεται η καταιγίδα, μέχρι τη στιγμή που κόπηκε το ηλεκτρικό. 
Το χτύπημα στην πόρτα τους ξάφνιασε ακόμη περισσότερο. Δεν περίμεναν κανένα τέτοια ώρα. Ο Βασίλης είχε ήδη ανάψει δύο κεριά και το ένα το έδωσε στην Ευρυδίκη. 
«Πάω εγώ να δω ποιος είναι. Εσύ άναψε εκείνα που είναι πάνω στο τζάκι.», της είπε και χάθηκε στο σκοτεινό διάδρομο που οδηγούσε στην άλλη πλευρά του σπιτιού και στους ξενώνες. 
Έβαλε το χέρι του να ανοίξει την πόρτα και η μανία της βροχής μαζί με τον αέρα την έσπρωξαν τόσο βίαια, που τον ανάγκασαν να κάνει δύο βήματα πίσω, μουσκεύοντάς τον. Εκεί στην είσοδο, ευθυτενής, στέκονταν ένας τύπος, με μαύρο κοστούμι και ομπρέλα.
«Ήρθα νωρίτερα, είμαι ο Σεραφείμ.», φώναζε για να ακουστεί.
«Ελάτε μέσα. Γρήγορα.....».
 Ο Βασίλης έκλεισε την πόρτα και πάσχιζε να ανάψει το κερί που είχε σβήσει. Όταν τα κατάφερε οδήγησε τον πελάτη στην ρεσεψιόν. 
«Προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά το τηλέφωνο..... μάλλον από την καταιγίδα.... δεν είχε σήμα....», είπε ο Ευδόκιμος.
«Δεν σας περιμέναμε πριν από αύριο το απόγευμα, αλλά δεν πειράζει. Το δωμάτιό σας είναι έτοιμο. Ένα λεπτό μόνο να σημειώσω τα στοιχεία σας», έβγαλε ο Βασίλης το μεγάλο βιβλίο των κρατήσεων για να γράψει εκεί, αφού ο υπολογιστής ήταν αδύνατο να δουλέψει.
«Την ταυτότητά σας, παρακαλώ.».
Αφού σημείωσε ότι ήταν απαραίτητο, πήρε την μικρή βαλίτσα που είχε μαζί του ο Ευδόκιμος και τον οδήγησε στο δωμάτιο. Άναψε το τζάκι,  τα κεριά που ήταν επάνω στο γείσο του τζακιού, του είπε ότι το πρωινό θα είναι έτοιμο την επομένη στις επτάμισι, αν χρειάζονταν κάτι μπορούσε να τους ειδοποιήσει με το εσωτερικό τηλέφωνο και έφυγε καληνυχτίζοντάς τον.


Η Ευρυδίκη βρίσκονταν ακόμη στο μεγάλο δωμάτιο. Δεν ήταν στον καναπέ. Είχε μεταφερθεί στην πολυθρόνα δίπλα στο τζάκι,  να μπορεί να βλέπει για να διαβάζει. Όταν άκουσε τα γνώριμα βήματα του άντρα της να πλησιάζουν, σήκωσε το κεφάλι της και του χαμογέλασε. 
«Ποιος ήταν αγάπη μου;».
«Ο πελάτης......», της απάντησε σκεφτικός.
«Πως έτσι;».
«Δεν ξέρω.... Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται κάποιος νωρίτερα.... αλλά....», κάθισε στην άλλη πολυθρόνα, απέναντί της.
«Τι σε προβληματίζει;».
«Τίποτα. Ίσα ίσα, που είναι ευπαρουσίαστος, όχι πάνω από πενήντα...... αλλά να..... κάτι δεν μου άρεσε....  Βέβαια, μέσα στα σκοτάδια...... δεν μπορείς να δεις τον άλλο καθαρά..... αλλά πάλι..... τι να σου πω; Ένστικτο;».
«Η ιδέα σου θα είναι. Σου είπε τι δουλειά κάνει;».
«Όχι, αλλά ξέρεις, έχει εκείνη την ταυτότητα.... την παλιά, που έγραφε πίσω και τι επάγγελμα κάνεις; Τη θυμάσαι;».
Φυσικά και θυμόταν. Η δική της, τότε σε εκείνη τη θέση έγραφε: χειρίστρια Η/Υ. Πολύ της είχε λείψει η παλιά της ταυτότητα. 
«Θυμάμαι, αλλά θα μου πεις ή θα με σκάσεις;».
«Έγραφε.... Φυσικός.».
«Ε.... και που είναι το κακό δηλαδή; Δεν καταλαβαίνω!».
«Ούτε κι εγώ, ρε γυναίκα..... ούτε κι εγώ......».

27 σχόλια:

  1. Βρε Σταυρούλα και σε είχα φιλη !! χαχαχαχα

    Με τους Φυσικούς τα έβαλες ? Τι σου κάναμε ? Μια χαρά απιδιπά, καλοί στα χόμπυ μας, τρώμε όλο το φαγητό μας, πλένουμε τα δοντια μας... ΧΑΧΑΧΑ

    Για να το βάζεις εσύ... ποιος ξέρει που το πάς... Πάντως όπου και να το πας... ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το "παιδιά", το έκανα "απιδιπά" !!! πως βγήκε έτσι ? Δεν βλέπω την οθόνη όταν γράφω και όταν τελειώνει δεν το κοιτώ, πριν το στείλω. Το μεγάλο μου ελάττωμα, για να κερδίζω χρόνο, μια και δεν γράφω τυφλό σύστημα.
      Έχω και χοντρά δάχτυλα σε πληκτρολόγιο με μάλλον στενά πλήκτρα...

      Ακου "απιδιπά" !!! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Gip,
      τώρα θέλω να θίξω ένα θέμα, που και το ’χω και δεν το ’χω...... Ελπίζω να μου συγχωρήσεις τυχόν λάθη και να με διορθώσεις εκεί που τα κάνω μαντάρα, εντάξει;;;;
      Όσο για το «απιδιπά»..... αυτά είναι εκ παραδρομής και είναι χαριτωμένα.... εγώ που κάνω ορθογραφικά και όταν τα ανεβάζω τα σχόλια τότε τα βλέπω;;;;; Αυτό είναι τράτζικ που λέει και η Τασούλα.... χαχαχχα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!
    ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ!!!!!!ΤΙ ΟΝΟΜΑ Ε! ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ...ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ! ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ....
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ Ε;
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου!!!!!
      Να είσαι καλά!!!!!
      Ευδόκιμο, είχα έναν γνωστό μου -δεν είναι στη ζωή πια- που είχε αυτό το όνομα κι επειδή είναι πολύ σπάνιο και περίεργο είπα να το χρησιμοποιήσω για να δώσω έμφαση στο πρόσωπο...... Ελπίζω να το κατάφερα.
      Ως εδώ είναι τα εύκολα, η συνέχεια.... είδομεν....
      Φιλιά πολλά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ! ΩΧ! ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ!!!!!!!ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΕΔΩ....

      Διαγραφή
    3. Έφη,
      δολοφόνος; Δεν ξέρω, δεν απαντώ......
      χαχαχαχα!
      Μυστήριος.... προς το παρόν....
      Ευχήσου φιλενάδα να τα καταφέρω....
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ταράχτηκα απο την εισαγωγή, και λέω να κάνω υπομονή, να έρθει το ρεύμα, και αν δεν συμβεί κάτι απρόοπτο νυχτιάτικα, λέω να περιμένω για το πρωινό τον Ευδόκιμο (λες το όνομα να υπονοεί το αντίθετο με τον χαρακτήρα; Ευ = καλό είναι όμως;)
    Εν αναμονή. Πάλι μας κρατάς σε αγωνία. Το κατάφερες! Εύ-γε!!!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marimar,
      θα γελάσεις..... Δεν ξέρω!!!! Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το τι τύπος είναι ο Ευδόκιμος.... Πάντως για καλό... δεν είναι.......
      Σε ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα!!!!! Να είσαι καλά!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  4. Ανυπομονώ για την συνέχεια, εύχομαι να χει μπόλικο σασπένς π.χ κάτι σε τρελό επιστήμονα,η ατμόσφαιρα της εισαγωγής υπόσχεται πολλά! Αλλά και πάλι να σου πω την αμαρτία μου θα προτιμούσα τον ρόλο να τον είχες δώσει σε ζωγράφο, όπως και να το κάνουμε εμείς οι ζωγράφοι έχουμε πιο πολύ μυστήριο, τρέλα και ρομαντισμό από τους φυσικούς(αν δεν βλογήσω τα γένια μου θα σκάσω :PP ). Καλό Σαββατοκύριακο και καλό βόλι αύριο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύκαινα,
      κοριτσάκι..... μου δίνεις ιδέες..... Ο επόμενος ήρωας ή ηρωίδα θα είναι ζωγράφος, ακριβώς για τους λόγους που μου παραθέτεις!!!!!
      Στην συγκεκριμένη ιστορία χρειάζομαι οπωσδήποτε έναν επιστήμονα!
      χαχαχαχα!!!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!! Πολύ χαίρομαι που ξανά ήθρες!!!!

      Διαγραφή
  5. Ωραία ξεκίνησες με μυστήριο κακοκαιρία,και τζάκι!
    Με κάνεις και ζηλεύω και ας ξεκίνησα εγώ μπάνια στο νησί!
    Ενα τζάκι πάντα σε καθηλώνει και μια κακοκαιρία παρέα:))

    Καλό ΣΒΚ με φιλια θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Zoyzoy,
    σε ευχαριστώ πολύ!!!!
    Κι εδώ κάνει ζέστη, αλλά δεν ξεκινήσαμε ακόμη τα μπάνια...... σνιφ!
    Καλή εβδομάδα!!!! Να είσαι καλά, φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. ΣΕ ΠΑΩ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου,
      αυτό με τιμά ιδιαίτερα! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Αυτές τις μέρες εγώ δεν μπόρεσα να κάνω τις επισκέψεις μου..... γιατί είχαν μαζευτεί όλοι εδώ πάνω και έτρεχα πανικόβλητη...... αλλά τώρα που γύρισα στους ρυθμούς μου, έρχομαι!!!!!!! Να γεμίσω χρώματα κι αρώματα και να ξεκουραστεί το μάτι και το μυαλό μου!!!!!
      Φιλενάδα, φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ε! Λοιπόν έχεις γίνει "μάνα" στο δημιουργείς ατμόσφαιρα! Μου αρέσει πολύ ακόμη και το όνομα που διάλεξες στο κύριο Φυσικό μας. "Ευδόκιμος" Έξοχο!
    Για να δω λοιπόν τι σκαρφίστηκε το "διαολεμένο" -με την καλή έννοια- μυαλό πάλι.
    Για να δούμε.
    Αργησα να έρθω. Αλλά δεν με αφήνουν τα διάφορα που να πάρει η ευχή!
    Προχώρα! Keep typing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστόφορε,
      δεν πειράζει, αρκεί να είσαι καλά, στην υγεία σου. Για τα άλλα δεν χανόμαστε.
      Το συγκεκριμένο είναι εμπνευσμένο από κάποια γεγονότα που μου διηγήθηκε κάποιος άνθρωπος. Τώρα.... το θέμα είναι δύσκολο και αφορά και τη φυσική, οπότε ο Gip, ελπίζω να είναι επιηκής μαζί μου.....
      Θα προσπαθήσω .... και θα δούμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ!!!!!

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετικά αγωνιώδες φαίνεται.
    Αλλά να ρωτήσω κάτι;
    Είναι το δεύτερο κεφάλαιο αυτού που ξεκίνησες στις 2 Μαΐου;
    Δηλαδή έχει ο Τάκης κάποια σχέση με αυτή την ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα είσαι..... Ο Τάκης..... χάθηκε..... και ..... η συνέχεια επί της οθόνης....
      Επίσημα το πρώτο κεφάλαιο είναι αυτό. Το προηγούμενο είναι κάτι σαν εισαγωγή.
      Την καλησπέρα μου!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. ο Ευδόκιμος τι σχέση έχει με τον Τάκη;;; θα το μαθουμε αργοτερα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. aria patsi,
    αν σου πω, που πολύ θα το ήθελα, θα αποκαλύψω την συνέχεια.... ο Τάκης χάθηκε...;;;;;; Και ναι, φυσικά, δεν θα σας αφήσω στην αγωνία. Θα το πω στα επόμενα κείμενα.
    Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήταν ανάγκη να κόψεις και το ρεύμα; Δε μπορούσαμε να βλέπουμε τουλάχιστον;
    Μπαίνω κι εγώ και τα διαβάζω στις 3 τη νύχτα, όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dimicon,
      χιχιχιχιχι......
      Μη φοβάσαι δεν θα πεταχτεί τίποτα μέσα από την οθόνη..... είμαι καλό κορίτσι! χαχαχαχα!!!!
      Την καλησπέρα μου!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα γειτόνισσα! Άργησα αλλά τώρα που τα βρήκα θα τα διαβάσω όλα μαζί!!! Γράφεις υπέροχα όπως σου έχω ξαναπεί...Έχω αγωνία να δω τι παίζει με τον Σεραφείμ οπότε πάω στο επόμενο!!!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Leviathan,
    τιμή μου που το λες εσύ αυτό, ο μαιτρ του μυστηρίου! Κι εσύ γράφεις καταπληκτικά!!!!! Φιλιά κι από μένα γείτονα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......